Marketingcommunicatie

Marketingcommunicatie draait om alle vormen van communicatie die ingezet worden om jouw product of dienst in de markt zetten. De belangrijkste instrumenten daarbij zijn Online Marketing en Social Media Marketing.

Daarnaast zijn er veel offline communicatiemiddelen die je (online) boodschap meer kracht bijzetten. Bij het het opstellen van het communicatieplan onderzoeken we dan ook zeker welke van onderstaande instrumenten het beste ingezet kunnen worden om je communicatiedoelstellingen te bereiken.

  • Persoonlijke verkoop

    Face-to-face gesprekken, Account management, Netwerken

  • Public Relations

    Artikelen in kranten, magazines, Interviews

  • Sponsoring

    Sportverenigingen, Kunst/Cultuur/Amusement, Onderwijs/Wetenschap

  • Reclame

    TV-reclame, Radio-reclame, Advertenties in kranten

  • Promoties

    Kortingen, Introductieaanbieding, Give-aways, Refunds

  • Evenementen

    Beurzen, Tentoonstellingen, Workshops, Proeverijen

  • Direct Marketing

    Reclamedrukwerk, Direct mail

  • Winkelcommunicatie

    Verpakkingen, Displays, Winkelinrichting, Artikelpresentatie

We gaan aan de slag met de volgende communicatiemiddelen:

  • Flyers, folders, brochures, posters

  • Briefpapier en visitekaartjes

  • Website en andere online media

  • Pennen, stickers, relatiegeschenken

  • Verkopers, hostesses

  • Persberichten