Contactgegevens
Rentmeesterlaan 25
5046 MH Tilburg
+31 6 1026 0404
KvK nummer 64022706
BTW: NL001780704B77
Rentmeesterlaan 25
5046 MH Tilburg
+31 6 1026 0404
KvK nummer 64022706
BTW: NL001780704B77
P-Focused kan je verzoeken om cookies te installeren op jouw apparaat. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer je onze website hebt bezocht, wat je op onze website bekijkt, om jouw gebruikerservaring te verrijken en de relatie tussen jou en onze website te verbeteren.
Klik op de verschillende categorieën om hier meer over te lezen. Daarbij kun je ook bepaalde voorkeuren aanpassen. Houd er wel rekening mee dat sommige soorten cookies invloed hebben op de manier waarop je onze website ervaart en de diensten die we kunnen aanbieden.
Deze cookies zijn strict noodzakelijk om je diensten op deze website aan te bieden en om enkele functies te kunnen gebruiken.
Omdat deze cookies strict noodzakelijk zijn om deze website aan te bieden, kun je deze niet weigeren zonder dat de functionaliteit van de website wordt aangetast. Je kunt ze blokkeren of verwijderen door de instellingen van je browser aan te passen en alle cookies van deze website geforceerd te blokkeren.
Deze cookies verzamelen informatie die enerzijds in een verzamelde vorm ons helpen te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt. Aan de andere kant kunnen we zien hoe effectief onze marketing campagnes zijn. Ook kunnen ze ons helpen onze website aan te passen zodat jouw gebruikersvervaring wordt verbeterd.
Wanneer je niet wilt dat we jouw bezoek volgen, kun je hier deze cookie in jouw browser uitschakelen:
We gebruiken ook nog andere externe diensten zoals Google Webfonts, Google Maps en externe Video diensten. Omdat deze diensten mogelijk persoonlijke data zoals je IP-adres verzamelen, geven we de mogelijkheid deze te blokkeren. Wees er wel van bewust dat dit sterk de functionaliteit en weergave van onze website beïnvloed. De veranderingen worden pas actief nadat je de pagina hebt ververst.
Google Webfont instellingen:
Google Map instellingen:
Ingesloten Vimeo and Youtube videos:
Alles over ons cookie- en privacybeleid kun je lezen in op deze pagina.
Privacybeleid
Gisteren had ik een gesprek met iemand die ik in een café ontmoette. Hij stelde me een vraag waar ik achteraf toch wat verder over ben gaan nadenken. En dat wil ik ook graag met jullie delen.
Nadat ik hem vertelde dat ik (online) communicatiespecialist ben, stelde hij me de vraag: “Waarom zou je betalen voor communicatieadvies? Iedereen communiceert toch al zijn hele leven lang, vanaf zijn wieg tot zijn graf.” Ik gaf hem daarin gelijk en vertelde hem dat dit ook meteen het moeilijkste is wat we iedere dag doen; communiceren met elkaar. Want daar gaat het ook vaak fout. Miscommunicatie, onbegrip, niet naar elkaar luisteren. Niet bereiken wat je eigenlijk wil.
Nu ben ik geen coach op het gebied van interpersoonlijke communicatie, ik ben meer gespecialiseerd in alle vormen van massacommunicatie. En ook daar gaat nogal veel mis, omdat de boodschap die je uitzendt niet wordt begrepen door de ontvanger.
Terug naar de vraag: ‘Waarom zou je betalen voor communicatieadvies?’ Daar zijn tientallen antwoorden op te geven. En is ook erg persoonlijk per ondernemer/onderneming. En bij het noemen van argumenten moet ik natuurlijk niet teveel vanuit mijn eigen straatje redeneren, want uiteraard zie ìk het belang er wel van in.
Misschien kan ik beter aan de hand van een aantal vragen jou wel het antwoord op de vraag laten geven::
Heb je alle vragen met ‘Ja’ beantwoord, dan kan ik alleen maar concluderen dat je inderdaad geen direct communicatieadvies nodig hebt. Of je werkt misschien al samen met een collega van mij.
Was het antwoord op 1 of meerdere vragen: ‘Nee’, dan is het denk ik wel handig om eens met een communicatieadviseur te praten. Want kort door de bocht, dit zijn precies de aandachtsgebieden waar ik mijn aandacht tijdens een adviestraject op richt.
Daarbij stel ik jou als ondernemer centraal en denk vanuit een realistische kant naar het behalen van gestelde doelen .Jouw eigen capaciteit als ondernemer en wat bedrijfseconomisch haalbaar is worden daarin ook zeker meegenomen.
Ik ga graag met jou het gesprek aan omdat ik het jou gun een stap verder te maken met jouw onderneming en jouw doelstellingen te halen. En dit door een betere inzet van communicatiemiddelen. Kijk eens op https://www.p-focused.nl/werkwijze om te zien hoe P-Focused dit samen met jou gaat realiseren.